Цілі та задачі квесту

 


Стрімкі зміни − одна з основних характеристик сучасного суспільства. Важко передбачити, яким буде людство через декілька десятиліть, яким буде майбутнє. Чи зможемо ми подолати виклики нової епохи та успішно будувати кар`єру? Чи здатні бути конкурентоспроможними та кваліфікованими спеціалістами у новому, технологічному світі? Чи зможемо ми оволодіти STEAM -освітою (S – science, T – technology, E – engineering, A – art, M – mathematics) – природничі науки, технології, інженерія, мистецтво, математика – яка скерована на підтримку творчості та інноваційних навичок. Перед нами постає проблема! Поспішаючи за технологічними перевтіленнями, ми втрачаємо інтерес до культури. Сучасна молодь, на жаль, мало цікавиться мистецтвом та рукоділлям, а то й взагалі далека від цього поняття. Комп'ютерні ігри впевнено замінюють відвідування виставок та музеїв!!! Як подолати перешкоди???

Веб-квест - те що нам потрібно!



  • Розширити знання учнів про писанки. 
  • Сприяти підвищенню інтересу учнів до рідного міста, самоосвіти, формування нових знань.
  • Підвищити ефективність навчання.
  • Створити умови для активного засвоєння навчального матеріалу. 
  • Формування інформаційної компетентності учнів. 
  • Підвищити мотивацію до здобуття знань. 
  • Розвивати інтелектуальні, творчі та естетичні здібності. 
  •  Готувати молодь до життя в розвинутому інформаційному середовищі.
  • Виховувати толерантність, особисту відповідальність за виконання роботи.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар